Niet tevreden?

Uiteraard doet Oostendorp Autopolis er alles aan om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Waar gewerkt wordt, kunnen echter fouten gemaakt worden of kunnen er misverstanden ontstaan. Ben je ontevreden over onze dienstverlening? Dan vragen wij je dit zo snel mogelijk aan ons te laten weten. Dit geeft ons de kans om de fout te herstellen, onze dienstverlening onder de loep te nemen en daar waar nodig te verbeteren. Wij staan open voor je opmerkingen en doen er alles aan om je klacht op te lossen.
Stuur je opmerking of klacht naar info@oostendorp-autopolis.nl en wij nemen zo spoedig contact met je op.


Is de klacht niet naar jouw tevredenheid opgelost?
Als wij er naar jouw mening niet in slagen het probleem naar volle tevredenheid op te lossen, dan kun je je wenden tot het onafhankelijke Klachteninstituut Financiële dienstverlening op telefoonnummer 0900 355 22 48.

Let wel: het Klachteninstituut stelt als voorwaarde dat je eerst je klacht bij ons hebt ingediend.

Nadere informatie vindt je op www.kifid.nl. Ons inschrijfnummer bij de Kifid is 300.014439.

Heb je een vraag? Ons team staat voor je klaar

Wij zetten graag net dat stapje extra voor je. We zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur en altijd via e-mail of kom langs voor een goede kop koffie en vrijblijvend advies.

Veel gezochte onderwerpen

Schade melden                                                Downloads

Veelgestelde vragen                                        Wijzigingen doorgeven

 

Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Bekijk ons cookiebeleid. Instellingen Accepteren